Prikbord

Berichten en oproepen voor freelance journalisten.

Werkplek vrij in de Verkeerstoren

30-04-2016 – We hebben een plekje vrij voor een extra journalist in de Verkeerstoren! In een kantoortuin met creatieve ondernemers delen we met vijf journalisten een paar bureaus.
Er is een plekje vrijgekomen voor een paar flexibele dagen in de week. Wij –Brechtje Keulen, Jasper Bakker, Anouk Eigenraam, Margaux Tjoeng en Katja Keuchenius– schrijven vooral, maar maken ook radio en film. Wil je erbij? Gezellig, dichtbij de pont in Amsterdam Noord en met café De Ruimte (lekkere biertjes) en John Pastinaak (heel lekker eten) direct boven ons.
We hebben een fulltime plek (121 euro incl btw) of een halve (60,50 incl btw). Per direct of later. Bel of mail me om meer te horen.
06 19973945
katjakeuchenius@gmail.com

Bureauwerkplek bij broedplaats LTS in Amsterdam West

15/12/2015 – LTS is de nieuwste broedplaats van Amsterdam! Naast de broedplaats komt club De School en een restaurant. Het zal dus een levendige plek worden!
Onze ruimte is 30 m2 met hoge ramen en daardoor veel lichtinval. Je deelt de ruimte met ons, 3 fotografen. Direct naast dit ‘kantoor’ hebben wij een fotostudio waar je ook incidenteel gebruik van zou kunnen maken. Wij maken alledrie geen fulltime gebruik van de ruimtes.
Wij zijn op zoek naar een beeldbewerker, film/videomaker, grafisch vormgever, schrijver of editor. Of misschien doe je iets totaal anders, dan ben je altijd welkom ons te contacten.
De huur bedraag €215,- per werkplek per maand, excl BTW, inclusief servicekosten, gas/water/licht en internet.
We hebben 2 bureauplekken beschikbaar!
Nicky Onderwater
www.nickyonderwater.nl