Jip Golsteijn Journalistiekprijs 2014

24/10 - In 2014 wordt voor de zesde maal de Jip Golsteijn Journalistiekprijs toegekend. Doel van de prijs is het tweejaarlijks bekronen van bijzondere journalistieke producties – verhalen, interviews, reportages, columns – op het gebied van de popcultuur (muziek, film, literatuur). De prijs bestaat uit een oorkonde en een geldbedrag van 2500 euro.

Het bestuur roept kandidaten op om publicaties in te sturen die in 2012 en 2013 in Nederlandstalige kranten, tijdschriften of op websites zijn verschenen of nog zullen verschijnen. Per journalist geldt een maximum van vijf artikelen.

U kunt journalistieke producties van uzelf of van anderen opsturen naar: Stichting Jip Golsteijn Journalistiekprijs, Jisperveldstraat 161, 1024 AH Amsterdam of per e-mail naar [email protected].

De inzendtermijn sluit op 31 december 2013.  De uitreiking van de prijs zal rond 22 februari 2014 plaatsvinden.