FLA-middag bij De Coöperatie

30/11 - De Freelancers Associatie (FLA) is afgelopen zomer een samenwerking aangegaan met de journalistieke coöperatie van Teun Gautier. FLA-leden kunnen kosteloos associate member worden van De Coöperatie en gebruik maken van een deel van de diensten. Om deze samenwerking optimaal van meerwaarde te laten zijn voor onze leden, organiseren we samen met Teun Gautier een FLA-middag bij De Coöperatie, op vrijdag 16 december 2016. Kom je ook?

Deze FLA-middag vindt vanaf 15:00 uur plaats in het kersverse kantoor van De Coöperatie aan de Plantage Middenlaan 27 in Amsterdam, in Broedplaats Ondertussen. Daar zullen naast Gautier ook bestuursleden van FLA aanwezig zijn om vragen te beantwoorden over het associate membership.

Gautier geeft op de FLA-middag een toelichting over de diensten waar onze leden gebruik van kunnen maken: naast een rondleiding langs de verhuurbare werkplekken in Broedplaats Ondertussen zal hij ook ingaan op het eigen Matchingfonds, deelname aan Reporters Online (en daarmee zelf publiceren in Blendle) en de arbeidsongeschiktheidsverzekering van CommonEasy. Nieuw is het aanbod van stagiairs door De Coöperatie aan leden. Afsluitend is er een gezellige borrel.

Heb je interesse om kosteloos associate member te worden van De Coöperatie en de FLA-middag in Broedplaats Ondertussen te bezoeken, geef je dan HIER op.