Aanbieding: FLA geeft ledenkorting op Kritt

26/07 - Speciale aanbieding voor leden: de FreeLancers Associatie (FLA) heeft een forse korting geregeld op Kritt, een website-dienst die zich speciaal richt op journalisten. Voorwaarde is dat er voor 1 september twintig leden meedoen.

"Kritt is een netwerk voor journalisten", vertelt Bart Driessen, zelfstandig webdesigner en bestuurslid van Stichting Autres Directions, dat samenwerking tussen creatieve disciplines initieert. Ook Kritt valt daaronder. "Zelf je website maken is lastig en veel werk. Een eigen website laten bouwen is voor de meeste journalisten te duur. Kritt is een betaalbare oplossing die heel eenvoudig te gebruiken is. Naarmate Kritt verder groeit kunnen we het netwerk meer bieden."

Korting van 50%
De FLA heeft in overleg met Kritt een speciale ledenactie geregeld. Als 20 of meer FLA-leden vóór 1 september 2016 kiezen voor een Kritt-website, krijgen ze allemaal 20% korting op het abonnementsgeld (dat is 200 euro i.p.v. 250 euro per jaar). Daarbij krijgen ze bovendien 50% korting op het instapgeld (125 euro i.p.v. 250 euro).

"We denken dat dit een goede aanbieding is voor journalisten die graag een goede eigen website hebben maar daar zelf de tijd of technische kennis voor missen", zegt FLA-bestuurslid Janneke Juffermans. "Kritt is een enorm gebruiksvriendelijk systeem. Bovendien biedt dit abonnement doorlopende service, met updates van het systeem, aanpak van bugs en ook meedenken over het ontwerp en extra features."

Gratis workshop
FLA en Kritt organiseren samen een gratis workshop waar Driessen het systeem nader komt toelichten en vragen beantwoordt. Zodra de 20 deelnemers zijn gehaald, organiseren FLA en Kritt een tweede avond waar intekenaars worden begeleid met het activeren van hun account en het inrichten van hun website. Aan het einde van de bijeenkomst gaan de deelnemers met een werkende website naar huis.

Tarief omlaag? Korting blijft!
Als Kritt verder groeit, gaat op termijn mogelijk het abonnementstarief per lid omlaag. Mocht dit gebeuren, dan blijft de korting van kracht voor FLA-leden die deze zomer gebruik maken van de actie. Mocht het Kritt-tarief dus op termijn verlaagd worden, dan blijven deze leden een korting van 20% houden op dit verlaagde tarief.

FLA-leden die gebruik willen maken van de Kritt-aanbieding, kunnen contact opnemen met het verenigingsbureau in het Deysselhuis: 020-6240803 of [email protected].

Meer weten? Kijk op www.kritt.nl.

KRITT-howto