Voor € 35,00 toegang tot LexisNexis tot het einde van het jaar!

3/06 - LexisNexis

De online krantenkiosk LexisNexis is een onmisbare bron voor (freelance) journalisten. Het online archief biedt aan alle leden van de FreeLancers Associatie (FLA) voordelig toegang tot bijna alle Nederlandstalige artikelen van nationale en regionale kranten, tijdschriften en nieuwssites van de afgelopen 30 jaar. Dagelijks verschijnen nieuwe publicaties.

Voordelig toegang

De FLA biedt haar leden van 1 juni tot en met 31 december 2016 voor €35,00 toegang tot het archief (omgerekend is dat € 5,00 per maand). Het betreft een pilot tussen LexisNexis, de NVJ en de VSenV/FLA. Ook andere leden van de VSenV kunnen gebruik maken van dit aanbod.

Het is de intentie van LexisNexis, de NVJ en de VSenV/FLA om de samenwerking ook in de toekomst voort te zetten.

Aanmelden

Om gebruik te maken van dit aanbod moet je eerst inloggen op de website van de FreeLancers Associatie. Vervolgens klik je op LexisNexis en kun je je abonneren op de dienst. Na ontvangst van de betaling via iDEAL wordt je account geactiveerd.

Heb je nog geen inloggegevens, vraag ze dan aan via 'wachtwoord vergeten’ op de inlogpagina. Gebruik daarvoor het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Andere leden van de VSenV die gebruik willen maken van bovenstaand aanbod kunnen een mail sturen naar [email protected] . Daarna ontvang je informatie over de inlog- en aanmeldprocedure.